2009年7月28日 星期二

週末的開始

星期五媽媽一收工就返嚟帶我去公園,當時未到六點。媽媽五點半先收工,咁快就返到屋企,唔通佢識飛?

喺公園遊咗一陣,我聽到媽媽打電話:「我今晚唔煮飯喇,收工你去...等」之後冇幾耐媽媽就推著我沿著〝大生啤〞去食飯;不過大三巴條斜路好〝櫈〞,去到大聲公涼茶附近,媽媽驚我〝櫈〞壞腦,就一手抱我一手推車,勁!

噢!原來又係Toscana,不過中區呢間我第一次嚟。爸爸一見到我喺門口就即刻衝出嚟,見佢鬼咁開心,原來佢唔知我會出現。佢哋食Pizza,我就休息吓,媽媽都好攰喇,俾佢食餐安樂飯喇。佢哋真係為食,食完Pizza仲要去隔離街食雪糕;哈哈,你哋食雪糕,我就整"糕糕"。唉哎!俾佢哋發現咗添,結果媽媽就同我通街換片,好彩佢哋都識得推我埋條巷仔喥換,如果唔係俾路過啲姐姐仔見到就醜死囉。

沒有留言:

張貼留言