2009年8月7日 星期五

識講、識跳又識POO!

舅父同表哥前晚嚟食飯,有人同我玩喇,興奮到扎扎跳,唉哎!跳到塊尿片扇咗落嚟添,大出洋相! 係呀!我唔介意將啲瘀事講啤大家知,因為我真係好鍾意講嘢;嗰晚舅父食完飯、坐咗陣、就話要走,我就出盡我既“牛”力去郁動我既舌頭‧‧‧「唔好呀!」。哈!我嘅一句「唔好呀!」引來極大反應,大家目定口呆咗一秒,繼而議論紛紛,係呀!我好快就識講嘢咖喇。既然我都叫舅父唔好走,咁佢哋咪玩多陣囉。玩玩吓表哥開始蝦我,佢張開口、暇啲臭氣俾我聞,趁佢暇埋嚟既時候,我就出動絕招-〝POO!〞哈哈,我雖然係BB仔,都唔係好蝦咖!

1 則留言:

  1. "...我唔介意將啲瘀事講啤大家知,因為我真係好鍾意講嘢"
    係!!你真係好多野講!!

    回覆刪除